Kontakt   |   Mapa strony

Rozwiązania

PAGI.Bankomat

Usługa PAGI.Bankomat świadczona w technologii mobilnej (w tym, GPRS, EDGE, UMTS), WiMax oraz VSAT.  Nasza usługa zapewnia optymalne rozwiązania - zarówno pod względem ekonomicznym, jak i technicznym. Jest zarazem najlepszą cenowo alternatywą dla realizacji niezawodnego dostępu do wewnętrznej sieci banku.

Technologia mobilna wykorzystuje możliwości przesyłania danych w sieciach komórkowych. Wykorzystanie usługi prywatnego APN pozwala na połączenie lokalizacji klienta do swojej sieci prywatnej poprzez infrastrukturę operatora sieci mobilnej.

Rozwiązanie stosowane przez PAGI wykorzystuje dwie karty SIM różnych operatorów mających oddzielną infrastrukturę. Pozwala to na zwiększenie niezawodności usługi.

Pagi zapewnia Punk Wsparcia Technicznego "HelpDesk", który umożliwia klientom szybki dostęp do informacji o stanie sieci a także zgłoszenie awarii oraz nieprawidłowości w działaniu sieci.

HelpDesk to:

  • Usługa realizowana przez Operatorów stacji centralnej PAGI.
  • Jeden punkt kontaktowy niezależnie od lokalizacji stacji VSAT, GPRS czy Wimax.
  • Rzeczowe informacje dotyczące sieci i jej elementów.
  • Możliwość zdalnego sprawdzenia stanu stacji oraz  portów, umożliwiające precyzyjną diagnostykę, a w przypadku braku możliwości zdalnego usunięcia problemu wysłanie serwisu.

Informacje udzielane są jedynie osobom upoważnionym.

Posiadamy własną, rozbudowaną strukturę serwisową oraz własne punkty serwisowe w 16 miastach na terenie Polski:

Dzięki takiej strukturze czasy serwisowe oferowane przez Nas zapewniają sprawne działanie sieci i możliwie najkrótsze przerwy spowodowane awarią.

Aktualności

Plan połączenia spółek

10-09-2018

uzgodniony w dniu 10.09.2018 pomiędzy RAWANET S.A. oraz Pows... więcej »

Peplink INC., i PAGI S.A. partnerami na polskim rynku telekomunikacyjnym.

26-01-2016

Z przyjemnością informujemy, że Powszechna Agencja Informacy... więcej »

Archiwum