Kontakt   |   Mapa strony

Oferta

Bankomaty i wpłatomaty

Firma PAGI SA świadczy usługi w zakresie realizacji niezawodnego dostępu do centrów autoryzacji kart płatniczych dla banków w technologii mobilnej. Rozwiązanie to jest najbardziej optymalne pod względem ekonomicznym, technicznym oraz czasu realizacji. Nasza usługa jest alternatywą dla sieci przewodowych, rozwiązującą problem ostatniej mili, szczególnie gdzie dostęp do kabla jest ograniczony lub nie istnieje. Komunikacja bezprzewodowa daje większą elastyczność lokalizacji bankomatu oraz nie wymaga instalowania dodatkowej infrastruktury.

Technologia mobilna PAGI wykorzystuje możliwość przesyłania danych za pośrednictwem sieci komórkowych dwóch niezależnych operatorów. Automatyczne przełączenie kart SIM ma na celu zwiększenie niezawodności transmisji danych w przypadku awarii u jednego z dostawców. Wykorzystanie usługi prywatnego APN pozwala na połączenie lokalizacji klienta ze swoja siecią prywatną poza siecią publicznego Internetu.

WYKORZYSTYWANE URZĄDZENIA

W zależności od potrzeb możemy wykorzystać kilka typów routerów, wszystkie urządzenia mają 2 karty SIM (2G/3G) różnych operatorów, podpięte do prywatnych APNów. Istnieje możliwość zastosowania 2, 3, 4, 5 portów Ethernetowych i portu ADSL. W przypadku problemów z zasięgiem stosujemy dodatkową zewnętrzną antenę kierunkową. Podstawowym założeniem w stosowanych przez nas urządzeniach jest dodatkowe zabezpieczenie w przesyłaniu danych. Podczas awarii następuje automatyczne przełączenie na alternatywne niezależne łącze.

WSPARCIE SERWISOWE

Posiadamy własne załogi serwisowe, które na co dzień dbają o prawidłowe działanie oraz bieżącą obsługę. Prace polegają na instalacji nowych połączeń, przeniesieniu łączności w inne lokalizacje oraz deinstalacji. Na obszarach zurbanizowanych oraz wiejskich, gdzie mogą się pojawić problemy z zasięgiem lub siłą sygnału, możemy go wzmocnić przy stosowaniu odpowiednich anten komórkowych. Do dnia dzisiejszego zainstalowaliśmy tego typu rozwiązania w ponad 1.000 lokalizacjach.

MONITORING 24/7

W celu zapewnienia klientom dostępu do szybkiej informacji o stanie sieci, a także zgłaszania awarii, PAGI utrzymuje Punkt Wsparcia Technicznego „HELPDESK".

HELPDESK to:

  • Stały monitoring
  • Realizacja usługi przez operatorów centrum zarządzania siecią PAGI
  • Jeden punkt kontaktowy niezależnie od lokalizacji bankomatu
  • Wsparcie informacyjne w zakresie sieci i jej elementów
  • Możliwość zdalnego monitorowania routerów oraz portów
  • Zdalna diagnoza lub wysłanie serwisu w razie konieczności
  • Udzielenie informacji jedynie osobom upoważnionym

PAGI posiada rozbudowaną strukturę serwisową w 16 miastach na terenie Polski. Dzięki tak szeroko rozbudowanej strukturze możemy szybko zareagować w przypadku wystąpienia awarii.

 

Bankomaty i wpłatomaty

 

Tworzenie stron: Hyh.pl